ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΟΣ

Εάν εκ παραδρομής λάβετε ελαττωματικό προϊόν από υπαιτιότητά μας ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα από υπαιτιότητά μας, επικοινωνήστε αμέσως με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (2313 119 093) μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ:

Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων λόγω πραγματικού ελαττώματος ή διαπιστωμένης έλλειψης ιδιότητας από υπαιτιότητά μας, που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας ισχύουν τα εξής:


α) Επιστροφές γίνονται αποκλειστικά και μόνο προς το φυσικό κατάστημά μας. Η παραλαβή του προϊόντος από την Εταιρία μας θα γίνεται μόνον από συνεργαζόμενο μεταφορέα μας αφού πρώτα επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας για να μας ενημερώσετε σχετικά με το διαπιστωμένο πρόβλημα που έχει προκύψει σε συγκεκριμένο προϊόν. Η παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή θα γίνεται αποκλειστικά και μόνον από την διεύθυνση παράδοσης που είχατε δηλώσει κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.


β) Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, πλήρες με την αρχική συσκευασία του ακέραιη και να έχουν διατηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης. Tα έξοδα αποστολής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.


γ) Τα προϊόντα, που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται: Με την Απόδειξη Λιανικής. Μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα θα διεκπεραιώσουμε το αίτημα επιστροφής σας.


Με τη παραλαβή των προϊόντων από εμάς γίνεται επιστροφή των χρημάτων με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 20 ημερών. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα των Τραπεζών που τυχόν ανακύψουν από την συναλλαγή, χρεώνονται σε εσάς.

Παρακαλώ σημειώστε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:


– Επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2313 119 093 για να δηλώσετε την επιστροφή τις εργάσιμες μέρες Δευτέρα με Παρασκευή κατά τις ώρες 09:30 έως 14:30 και στείλετε email στο info@oleanatura.gr.


Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται στη διεύθυνση του φυσικού μας καταστήματος επί της οδού Ρήγα Φεραίου 171, Τ.Κ. 56626 17, στις Συκιές, Θεσσαλονίκης.


Σε περίπτωση λάθους παραλαβής των προϊόντων, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει το Olea Natura είτε στο τηλέφωνο 2313 119 093 είτε μέσω e-mail: info@oleanatura.gr στο διάστημα 1 ημέρας από την παραλαβή.



Σας ενημερώνουμε ότι το Olea Natura δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά τη μεταφορά του για επιστροφή. Το Olea Natura δεν φέρει επίσης καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες ή φθορές του προϊόντος μετά την χρήση του και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί βλάβες ή φθορές από υπαιτιότητα του πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, η εταιρία μας θα εκτιμήσει την αξία των φθορών και το ύψος της μείωσης της αξίας του, και θα υποχρεωθεί να προβεί σε επιστροφή χρημάτων στον πελάτη αφού αφαιρεθεί το αντίστοιχο ποσό της ζημίας από το συνολικό ποσό της επιστροφής.


Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται, σε κάθε περίπτωση, όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις ισχύουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.